Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Lillebælt-bolcher.dk

Velkommen til Lillebælt Bolchers webshop.  

Alle priser er angivet inkl. sukkerafgift og inkl. moms, men eksklusive leveringsomkostninger. 

Bolcherne fra Lillebælt Bolcher er håndlavede, derfor kan farve, tekst og størrelse variere i forhold til billederne på shoppen. Lillebælt Bolcher tager forbehold for trykfejl, prisstigninger og udsolgte varer.

 

Levering/porto
Lillebælt Bolcher leverer varer til hele Danmark. Priser iht. GLS. Frit leveret til en pakkeshop i Danmark ved ordre over 750,-

Ved pakker til udlandet anvendes GLS aktuelle takster.

Fragtbeløbet vil altid fremgå af ordrebekræftelsen.

Der skal forventes 14 dages levering på logobolcher og specialfremstillede bolcher.

 

Genudsendelse

Glemmer du at afhente din pakke i pakkeshoppen, skriver forkert adresse eller nægter modtagelse sender GLS pakken retur til Lillebælt Bolcher.

Når pakken er kommet retur, sender Lillebælt Bolcher dig en e-mail hvor vi tilbyder en genudsendelse, mod et gebyr på 50,-

For at købe en genudsendelse skal du ind på vores webshop.  Kontakt info@lillebaelt-bolcher.dk hvis du behøver hjælp.

 

Holdbarhed

Holdbarhed på bolcher afhænger af opbevaring.

Opbevar din Lillebælt Bolcher i en lufttæt emballage. Stuetemperatur er ganske fin og de behøver ikke at komme ud af medsendte pose. 

Ved 100% lufttæt beholder, et mørkt sted holder bolcherne sig nemt 6-12 måneder

 

Fortrydelsesret
Lillebælt Bolcher yder ingen fortrydelsesret ved køb af fødevarer jvf. Købeloven. 

 

Betaling
Lillebælt Bolcher modtager betaling med VISA-Dankort, VISA Electron og Mastercard samt MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Lillebælt Bolcher bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

To-faktor-godkendelser

To-faktor-godkendelser er en sikkerhedsløsning for dig, så du kan handle sikkert på nettet. Dette er for at undgå netsvindel og sikre, at det faktisk er dig, der køber en given vare. To-faktor-godkendelsen betyder, at du skal igennem to godkendelser fra to forskellige kilder for at kunne godkende en betaling. Når du betaler i vores webshop, skal du bekræfte dit køb gennem NemID nøgleapp eller en SMS og kode.

Du kan finde en guide til to-faktor-godkendelserne med NemID nøgleapp og SMS og kode her.

 

Tvister
Hvis du oplever at du ikke er blevet korrekt behandlet, beder vi dig kontakte os via e-mail på info@lillebaelt-bolcher.dk og forklare os sagen. Vi vil gøre vores bedste for at udrede et eventuelt problem. Angiv navn, adresse, telefonnummer samt ordrenr.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

 

 

Reklamation

Reklamation i forbindelse med fejl og mangler skal påpeges overfor Lillebælt Bolcher på mail info@lillebaelt-bolcher.dk senest 3 hverdage efter levering. 

Ved udeblevne leverancer kontakt venligst kundeservice på tlf. 29830490 eller på email info@lillebaelt-bolcher.dk Husk at oplyse ordre nr.

 

Personlige oplysninger 

Hos os tager vi beskyttelsen af vores kunders personlige data alvorligt. Vi gemmer kun følgende informationer:

Din IP-adresse
Din browsers version og navn
Webadressen som du anvendte for at komme til os
Dato og tid
Oplysninger om hvilken hjemmeside du evt. kom fra

 

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 10.12.2024